Обмін або повернення товарів

Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів з моменту покупки). Нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення. Дотримуючись правил, відправте куплений вами товари назад до нас. Після того, як наші фахівці зроблять швидку діагностику товару, щоб він відповідав умовам повернення товарів, покладаючись на закон «Про захист прав споживачів», ми повернемо вам гроші або обміняємо на будь-який інший товар.

Умови повернення:

  1. Покупець повинен надати доказ покупки в нашому магазині (чек/номер замовлення/номер телефону, на який було оформлено замовлення)
  2. 14 денний термін (для деяких товарів 30 днів) для повернень відраховується з моменту придбання товару.
  3. Товар не використовувався і збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст ярлики, коробка, інструкція і т.д.).
  4. Витрати на зворотну доставку оплачуються покупцем.

 

Зворотні реквізити уточнюйте у менеджера.

Після отримання та перевірки товару, ми протягом 3-7 днів надішлемо новий товар або повернемо гроші на ваш банківський рахунок.

Шановні покупці, після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються! Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару.

Заповнити форму повернення / обміну

 

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрито зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовується: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби та ярлики: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви зірвали пломбу на товарі, ситуація буде аналогічною, магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинного пакування (особливо це стосується  упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.